Eğitim Amaçları : |
|
Önerilen yüksek lisans programı iç mimar adayına yaşam kalitesini geliştireceküretkenliği artıracak,kamu güvenliğini ve sağlığını koruyacak, iç mekanlar tasarlayabilmesi için gerekli beceri ve deneyim kazandırmayı hedeflemektedir. |
|
Programın Kazanımları : |
|
Bu bölümü başarı ile tamamlayan öğrenciler : |
PÖK-1: | İç mimarlık/tasarım alanında özgün çalışmalar kurgulayabilmek için ileri düzeyde bilgiye sahip olabilme | |
PÖK-2: | İç mimarlık alanı ve ilişkili disiplinler arası bilgiyi kavrayarak, eleştirel bakış açısı kazanabilme | |
PÖK-3: | İç mimarlık alanında lisans yeterliliklerine dayalı olarak sahip olduğu bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirme ve derinleştirme becerisine sahip olabilme | |
PÖK-4: | İç mimari ile ilgili uzmanlık gerektiren akademik bir çalışma veya uygulamanın bağımsız olarak sorumluluğunu alma, çözüm üretebilme ve liderlik yapabilme | |
PÖK-5: | İç mimarlık alanında bilimsel çalışmaların aşamalarını bağımsız olarak planlama, sonuçlandırma ve yayına/projeye dönüştürme becerisine sahip olabilme | |
PÖK-6: | Alanı ile ilgili bilimsel çalışma ve uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme | |
PÖK-7: | İç mimarlık alanındaki bilgi, yöntem ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirme ve her koşulda çözüm üretebilme/ karar alabilme becerisine sahip olabilme | |
PÖK-8: | İç mimarlık alanında ürettiği yapıtları ve edindiği bilgileri uzman olan, olmayan gruplarla paylaşabilme | |
PÖK-9: | Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısı ile inceleyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme | |
PÖK-10: | Çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilme, bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilme ve bir yabancı dil ile iletişim kurabilme | |
|
|
TYYÇ/Program Kazanımları Matrisi |
|