Türkçe | English
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / FİZYOTERAPİ ve REHABİLİTASYON ANABİLİM DALI
FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON (YL) (TEZLİ)
Ders Bilgi Paketi
https://www.ktu.edu.tr/sbffizyoterapi
Tel: +90 0462 04623774266
SABE
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / FİZYOTERAPİ ve REHABİLİTASYON ANABİLİM DALI / FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON (YL) (TEZLİ)
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

KURULUŞ ve TARİHÇE  
28/08/2024 tarihli Yükseköğretim Kurulu toplantısında Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Ana Bilim Dalının açılması uygun görülmüştür. 2024-2025 Bahar eğitim öğretim yılında ilk öğrencilerini alarak eğitim öğretime başlayacaktır.
KAZANILAN DERECE  
Yüksek Lisans
DERECENİN DÜZEYİ  
Avrupa Yükseköğretim Alanı Yeterlilikler Çerçevesi (AYA-YÇ), 2. Düzey
Avrupa Yeterlilikler Çerçevesi-Yaşam Boyu Öğrenme (AYÇ-YBÖ), 7. Düzey  
EĞİTİM TÜRÜ  
Tam Zamanlı I. Öğretim
KABUL ve KAYIT ŞARTLARI  
 Sağlık Bilimleri Enstitü Kurulu tarafından belirlenen ve Karadeniz Teknik Üniversitesi Senatosu tarafından onaylanan "Lisansüstü Programlarına Başvuruya Esas Teşkil Eden Mezuniyet Ön Koşulları"nı karşılayan Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölüm veymezun olmak.
- Sağlık Bilimleri Enstitü Kurulu tarafından belirlenen ve KTÜ Senatosu tarafından onaylanan ALES (SAY/EA) ve Yabancı Dil taban puanına sahip olmak (KTÜ Sağlık Bilimler Enstitüsü Lisansüstü Programlara Başvuru ve Giriş Koşulları).
PROGRAMIN AMACI  
ÖNCEKİ ÖĞRENMELERİN TANINMASI  
KAZANILACAK DERECEYE YÖNELİK GEREKLİLİKLER ve KURALLAR  

KTÜ Lisansüstü Eğitim-Öğretim Yönetmeliği
SINAVLAR, ÖLÇME ve DEĞERLENDİRME  
MEZUNİYET ŞARTLARI  
MEZUNLARIN İSTİHDAM ALANLARI  
ÜST DERECE PROGRAMLARINA GEÇİŞ  
Avrupa Yükseköğretim Alanı Yeterlilikler Çerçevesi (AYA-YÇ), 3. Düzey
Avrupa Yeterlilikler Çerçevesi-Yaşam Boyu Öğrenme (AYÇ-YBÖ), 8. Düzey  
İLETİŞİM BİLGİLERİ  
Adresi
Telefonu: 04623774266
Belge Geçer
E-Postaarzuerden@ktu.edu.tr
Web Adresihttps://www.ktu.edu.tr/sbffizyoterapi
Anabilim Dalı Olanakları  
2 laboratuvar, KTÜ Tıp Fakültesi Farabi Hastanesi ilgili birimleri.