|
TIP3053 | Apiterapinin Prensipleri | 1+1+0 | AKTS:2 | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Seçmeli | Bölümü | GENEL TIP BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 1 saat teorik ve 1 saat uygulama | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | ÖĞR. GÖR.POLAT ÇİÇEK, | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğrencilerin yeterli düzeyde İngilizce bilgi donanımına ulaşmalarını ve İngilizce'yi etkili bir şekilde anlamayı ve kullanmalarını, konuşma, yazma ve diğer iletişim becerilerini edindirmeyi hedeflemektedir. |
Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | Günlük hayatta kullanılan cümle kalıplarını ifade edebilir. | 7 | 1, | ÖK - 2 : | Günlük hayatta karşılaşabilecekleri problemlerle ilgili cümleler kurabilir. | 7 | 1, | ÖK - 3 : | Doğru cümle kalıplarını kullanarak mektup, dilekçe vs. yazabilir. | 7 | 1, | ÖK - 4 : | Okuma parçalarını anlayabilecekler ve metin sorularını cevaplandırabilir. | 7 | 1, | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
am, is, are (to be) , present continuous (am doing, is doing are doing) present simple: I do/ work/ like. . . . , present simple : I don't . . . . , Do you. . . . ? , comparison of present simple and present continuous: I am doing / I dopast of to be: was, were regular and irregular verbs past simple: worked / got / went, etc, I didn't . . . . . , Did you. . . . ?past continuous: I was doing, comparison of past continuous and past simple: I was doing / I did. . . . , etc I have and I've got, haveI have done, , I've just. . . . , I've already . . . . , I haven't. . . yet, Have you ever. . . . . ? How long have you. . . . ? for, since, ago, comparison of present perfect and past simple: I have done / I did. . . . still, yet, already from . . . . to, until, since, forfuture tense: What are you doing tomorrow?, I'm going to. . . , will/ shall, Suggestion: Shall I. . . ? Shall we. . . ? |
|
Haftalık Detaylı Ders Planı | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Zamanlar: geniş zaman, şimdiki zaman
| | Hafta 2 | Belirteçler, isimler | | Hafta 3 | Miktar bildiren sıfatlar
| | Hafta 4 | Zamirler, iyelik sıfatları, iyelik zamirler, iyelik yapısı | | Hafta 5 | Sıfatlar, zarflar, kıyaslama | | Hafta 6 | Geçmiş zaman, geçmiş zamanda süreklilik hali | | Hafta 7 | Edatlar | | Hafta 8 | Ünite tekrar alıştırmaları | | Hafta 9 | Ara sınav | | Hafta 10 | ilgi cümleleri, ilgi cümle zamirleri | | Hafta 11 | ilgi cümleleri ve zamirleri | | Hafta 12 | Dönüşlülük zamirleri, hangi soru kelimesi | | Hafta 13 | ünite 6-9 tekrarı | | Hafta 14 | perfect zaman kipi, yakın geçmiş zaman | | Hafta 15 | perfect zaman kipi, geçmiş perfect zaman kipi, geçmiş alışkanlıklar ifadesi | | Hafta 16 | Dönem sonu sınavı | | |
1 | Murphy R. 2006; Essential Grammar In Use, Cambridge, Great Britain | | |
1 | Redston C. 2006; Face2face Elementary Course Book, Cambridge, Great Britain | | 2 | Arslan A. 2009; English Panorama, Key Publishing, Ankara | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 9 | 19/11/2018 | 1 | 50 | Dönem sonu sınavı | 16 | 07/01/2019 | 1 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 3 | 14 | 42 | Sınıf dışı çalışma | 1 | 14 | 14 | Laboratuar çalışması | 0 | 0 | 0 | Arasınav için hazırlık | 8 | 1 | 8 | Arasınav | 1 | 1 | 1 | Uygulama | 0 | 0 | 0 | Klinik Uygulama | 0 | 0 | 0 | Ödev | 0 | 0 | 0 | Proje | 0 | 0 | 0 | Kısa sınav | 0 | 0 | 0 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 9 | 1 | 9 | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | Diğer 1 | 0 | 0 | 0 | Diğer 2 | 0 | 0 | 0 | Toplam Çalışma Yükü | | | 75 |
|