2. Yıl |
Kodu |
Ders Adı | AKTS |
D+U+L |
Z/S |
Dili |
Güz Dönemi |
TELS2001 | İşletme Yönetimi | 3 | 2+0+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2005 | Dekoratif Süs Eşya Yapımı | 4 | 2+1+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2007 | Tezhip - I | 5 | 2+1+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2011 | Araştırma Yöntem ve Teknikleri | 3 | 2+0+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2013 | Yöresel El Sanatları - II | 7 | 4+2+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2017 | Mesleki Deneyim - I | 4 | 0+2+0 | Zorunlu | Türkçe |
| Teknik (bölüm) secmeli | 2 | 3+1+0 | Seçmeli | |
| Teorik (bölüm) seçmeli | 2 | 2+0+0 | Seçmeli | |
Seçmeli Dersler |
TELS2015 | Dekoratif Deri Teknikleri(Teknik (bölüm) secmeli) | 2 | 3+1+0 | Seçmeli | |
TELS2019 | Nakışta Fantazi Süsleme(Teknik (bölüm) secmeli) | 2 | 3+1+0 | Seçmeli | |
TELS2003 | Dekoratif Yüzey Boyama(Teorik (bölüm) seçmeli) | 2 | 2+0+0 | Seçmeli | |
TELS2023 | Osmanlı Türkçesi - II(Teorik (bölüm) seçmeli) | 2 | 2+0+0 | Seçmeli | |
TELS2009 | Süslemede Oya Teknikleri(Teorik (bölüm) seçmeli) | 2 | 2+0+0 | Seçmeli | |
Güz Dönemi Toplamı | 30 | 2+0+0 | | |
Bahar Dönemi |
TELS2000 | Tezhip - II | 4 | 3+1+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2004 | Kalite Yönetim Sistemleri | 2 | 2+0+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2006 | Dekoratif Yapma Bebek Teknikleri | 4 | 3+1+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2008 | Meslek Etiği | 3 | 2+0+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2014 | Yöresel El Sanatları - III | 7 | 4+2+0 | Zorunlu | Türkçe |
TELS2016 | Mesleki Deneyim - II | 4 | 0+2+0 | Zorunlu | Türkçe |
| Teknik (bölüm) secmeli | 3 | 3+1+0 | Seçmeli | |
| Teorik (bölüm) seçmeli | 3 | 2+0+0 | Seçmeli | |
Seçmeli Dersler |
TELS2020 | Osmanlı Türkçesi Okuma Metinleri(Teknik (bölüm) secmeli) | 3 | 2+0+0 | Seçmeli | |
TELS2018 | Vitray Sanatı(Teknik (bölüm) secmeli) | 3 | 2+0+0 | Seçmeli | |
TELS2010 | Hat Sanatı(Teknik (bölüm) secmeli) | 3 | 2+0+0 | Seçmeli | |
TELS2002 | Türk Sanat Tarihi(Teorik (bölüm) seçmeli) | 3 | 3+0+0 | Seçmeli | |
TELS2012 | Geleneksel Nakışlar(Teorik (bölüm) seçmeli) | 3 | 3+0+0 | Seçmeli | |
Bahar Dönemi Toplamı | 30 | 3+0+0 | | |
YIL TOPLAMI : | 60 | 36+14+0 | | |