|
|
| MDM4021 | Seminer - I | 2+2+0 | AKTS:4 | | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | | Ders Duzeyi | Lisans | | Yazılım Şekli | Seçmeli | | Bölümü | MADEN MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ | | Ön Koşul | Yok | | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik ve 2 saat uygulama | | Öğretim Üyesi | Dr. Öğr. Üyesi Taha BOYRAZ | | Diğer Öğretim Üyesi | Tüm öğretim üyeleri | | Öğretim Dili | Türkçe | | Staj | Yok | | | | Dersin Amacı: | | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması |
| Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | | ÖK - 1 : | Bir konu hakkında araştırma yapabilecek, hazırladığı raporu yazılı ve sözlü olarak sunabilecek ve iletişim tekniklerini öğrenecek ve kullanabilecek. | 1.3 - 4.1 | 2,5, | | ÖK - 2 : | Maden işletme, cevher hazırlama/zenginleştirme süreçleri geliştirebilecek, rapor hazırlayabilecek ve değerlendirebilecek. | 1.3 - 4.1 | 2,5, | | ÖK - 3 : | Mesleki gelişim için yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olacak ve bunu gerçekleştirebilmek için bilgi kaynaklarını etkin bir biçimde kullanabilecek. | 1.3 - 4.1 | 2,5, | | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | | |
| Öğrencilerin, öğretim üyelerinin/görevlilerinin önerdikleri konuları ve danışmanını seçmesi
Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması |
| |
| Haftalık Detaylı Ders Planı | | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | | Hafta 1 | Öğrencilerin, öğretim üyelerinin/görevlilerinin önerdikleri konuları ve danışmanını seçmesi | | | Hafta 2 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 3 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 4 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 5 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 6 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 7 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 8 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 9 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 10 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 11 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 12 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 13 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 14 | Öğrencinin danışman hocası ile birlikte, belirlenen konu üzerinde çalışması | | | Hafta 15 | Konu hakkında hazırlanan raporun danışman hocaya teslimi | | | Hafta 16 | Konu hakkında sözlü sunum | | | |
| 1 | Maden mühendisliği ile ilgili tüm basılı veya elektronik kitap/dergi/makale. | | | |
| Ölçme Yöntemi | | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | | Proje | 15 | | | 40 | | Sunum | 16 | | | 60 | | |
| Öğrenci Çalışma Yükü | | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | Yüz yüze eğitim | 1 | 13 | 13 | | Sınıf dışı çalışma | 3 | 13 | 39 | | Arasınav için hazırlık | 2 | 13 | 26 | | Arasınav | 2 | 1 | 2 | | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 2 | 9 | 18 | | Dönem sonu sınavı | 2 | 1 | 2 | | Toplam Çalışma Yükü | | | 100 |
|