|
SYON5095 | Yüksek Lisans Tezi | 0+1+0 | AKTS:30 | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | Ders Duzeyi | Yüksek Lisans(Tezli) | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | SAĞLIK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 1 saat uygulama | Öğretim Üyesi | Prof. Dr. Ayten TURAN KURTARAN | Diğer Öğretim Üyesi | | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğrencinin tez çalışmasını gerçekleştirmesini ve bilimsel bir araştırmanın nasıl olması gerektiğini uygulayarak öğrenmesini sağlamaktır. |
Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | Bilimsel bir araştırmada uyulması gereken etik kuralları bilir ve uygulayabilir. | 9,10,11 | 2,3, | ÖK - 2 : | Bilimsel bir problemi verilen zaman dilimi içinde uygun bilimsel yöntemleri uygulayarak çözebilir. | 9,10,11 | 2,3, | ÖK - 3 : | Üzerinde çalışılan problemin çözümü için derlenen bilgileri ve veri setleri ile ilgili yapılması gerekenleri bilir. | 9,10,11 | 2,3, | ÖK - 4 : | Düşünceleri ve bulgularını ikna edici bir yolla sunabilir. | 9,10,11 | 2,3, | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Yüksek lisans tezi, teorik ve uygulamalı derslerin tamamlanmasından sonra gerçekleştirilen bağımsız araştırma çalışmalarına bağlı olarak ortaya konulması gereken özgün çalışmadır. Tez çalışması önceden belirlenmiş bir konuya yönelik olup bölümdeki bir akademisyen tarafından yönlendirilir. Danışmanlık gereği öğrencilere literatür ile ilgili bilgiler, uğraşılan konu ile ilgili çözüme uygun yönlendirme, araştırmada etik kurallar hakkında destek sağlanır. Değerlendirme hazırlanan tezin değerlendirilmesi ile sözlü sınavdan oluşur. |
|
Haftalık Detaylı Ders Planı | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 2 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 3 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 4 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 5 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 6 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 7 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 8 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 9 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 10 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 11 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 12 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 13 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 14 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 15 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | Hafta 16 | Yüksek lisans tezi kapsamında çözülmeye çalışılan probleme yönelik çalışmalar | | |
1 | Çalışılan konuya ilişkin tüm basılı ve elektronik rapor ve makaleler | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 9 | | 1 | 50 | Dönem sonu sınavı | 16 | | 1 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 3 | 14 | 42 | Sınıf dışı çalışma | 4 | 14 | 56 | Laboratuar çalışması | 0 | 0 | 0 | Arasınav için hazırlık | 3 | 8 | 24 | Arasınav | 1 | 1 | 1 | Uygulama | 0 | 0 | 0 | Klinik Uygulama | 0 | 0 | 0 | Ödev | 3 | 14 | 42 | Proje | 0 | 0 | 0 | Kısa sınav | 0 | 0 | 0 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 4 | 6 | 24 | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | Toplam Çalışma Yükü | | | 190 |
|